آکادمی طراحی و خدمات صنعتی

ما ایده های شما را به واقعیت تبدیل میکنیم

آکادمی طراحی و خدمات صنعتی

ما ایده های شما را به واقعیت تبدیل میکنیم

وبلاگ ایداکو توسط مهندس کامیار احمدی راه اندازی گردیده است. در این وبلاگ تصمیم بر این است که نیازمندیهای عمومی و تخصصی صنایع و صاحبان صنایع در یک پکیج کاملا حرفه ای , تخصصی و مدرن به آنها ارائه شود . این مجموعه دارای  15 سال سابقه حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت قطعات , انواع قالب و ماشین آلات و تامین انواع قطعات و ماشین آلات مورد نیاز صنایع مختلف بوده و دارای کارگاه های تولید و ساخت در زمینه صنایع فلزی ، پلاستیکی و چوبی می باشد که می تواند خدمات خود را به متقاضیان ارائه نماید. همچنین سوابق , تجربیات و دانش مفید موسسین ایداکو در زمینه سیستمهای نوین مدیریت صنعتی , تولید , فنی و مهندسی راهگشای بسیاری از مشکلات صنایع در امر تولید اقتصادی و با کیفیت خواهد بود .

با توجه به سابقه کاری موسسین این مجموعه نوین در صنایع مختلف سبک و سنگین ,  سفارش های مربوط به طراحی و ساخت ایده های منحصر به فرد نیز مورد بررسی و اجرا قرار خواهد گرفت.
در صورت نیاز لطفاً از طریق فرم زیر با ما تماس حاصل فرمایید

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.